7 نمونه از آپارتمان های سایه دار و گیاهان سخت
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز


گل و گیاه یکی از مهمترین ابزارها و عناصر زیبایی در خانه های ماست ، به خصوص ما ایرانی ها که همیشه به پرورش گل با خانه های بزرگ و میادین زیبا و همه خاطرات و تصاویر ما با گل و طبیعت عادت کرده ایم. با ظهور ساختمانهای بلندتر و کم حجم تر به نام آپارتمان ، زندگی ما بسیار تغییر کرده است ، با این حال ما هنوز گل و گیاه را دوست داریم و می خواهیم این عنصر زیبا را در خانه های خود در کمترین فضاها داشته باشیم.


کارخانه پول چین


گیاه اول به عنوان کارخانه سکه چینی نامیده می شود ، شکل این گیاه شباهت زیادی به سکه های بزرگ سکه چینی دارد و یک گیاه کاملاً سایه دار است که هفته ای یکبار به آب احتیاج دارد و رشد سریع دارد.
گیاه گل جید
گیاه دوم به گل یشم یا گل یشم نیز گفته می شود ، در تابستان و زمستان به آب بسیار کمی احتیاج دارد و حتی اگر در معرض نور آفتاب باشد ، احتمالاً به گل ها و گل های قرمز و صورتی می دهد.

توجه: اگر برای حمل و نقل کالا و مبلمان (مبلمان بزرگ ، گل ، گیاهان و گلخانه ها) به یک شرکت اتوبوس و حمل و نقل نیاز دارید ، ما شما را به Tehransar Cargo (44443635) ارائه می دهیم ، با قیمت مناسب و نتیجه آن خدمات با کیفیت با حمل و نقل تضمین می شود.

 

گل عشق


گیاه سوم به نام گل عشق با گل oxalis گفته می شود ، با ظاهری بسیار زیبا که می تواند خانه شما را تزئین کند ، این گیاه را به عنوان یک گل گل خریداری کنید و پس از یک هفته به سرعت رشد کنید و بعد از 9 تا 11 هفته گلها را رشد دهید. اگر این گل را در گلدان هایی با رنگ روشن قرار دهید ، بسیار زیبا تر به نظر می رسد.
گیاه زامیوولیا
گیاه چهارم به نام Zamifolia است ، بسیار آسان برای نگهداری ، رشد خوبی دارد ، به آب و نور زیادی احتیاج دارد و کاملاً عاشق سایه است.

 


درخت اژدها


گیاه پنجم با نام درخت اژدها (درخت اژدها) نیز شناخته می شود که به درخت گنجشک Dracaena نیز معروف است و یک گیاه بسیار سخت است که در هنگام خشک شدن خاک به آب احتیاج دارد.
گیاه ششم به ماهی خاویاری سفید یا پرنده بهشت ​​گفته می شود و بسیار طولانی رشد می کند. اگر می خواهید یک گیاه بسیار بزرگ در گوشه خانه خود داشته باشید ، این گیاه یکی از این گزینه ها است که می تواند تا 7 متر رشد کند.این مقیاس همچنین اگر در مقابل خورشید قرار بگیرید رشد می کند اما اگر در معرض نور خورشید قرار نگیرد رشد متوسطی خواهد داشت و بسیار صاف است. راحت و آسان برای نگهداری.
گیاه Calata oranta
گیاه هفتم به نام calata uranta نام دارد که دارای برگهای براق زیبا است ، این گیاه یکی از زیباترین گیاهان خانگی است که می توانید در آن پیدا کنید و نگهداری از این گیاه کمی دشوار است زیرا برگهای این گیاه باید مرطوب نگه داشته شوند ، به آب کمتری نیاز دارد ، این بدان معنی است که فقط خاک به اندازه کافی رطوبت داشته و به نور زیاد خورشید یا نور مستقیم احتیاج ندارد.
به طور کلی گیاهان زیادی برای آپارتمان ها وجود دارد ، اما در این بخش ما سعی کرده ایم بیشتر گیاهانی را که افراد در خانه های خود استفاده می کنند در اختیار شما قرار دهیم از نظر مقاومت بسیار مقاوم بوده و از نگهداری کمتری نیز برخوردار هستند. این گیاهان زیبا و بزرگ هستند. آنها رتبه های نسبتاً خوبی دارند. اگر می خواهید گیاهان جنسی بیشتری مشاهده کنید ، می توانید از گیاهان بلند استفاده کنید ، یا اگر سفره ای را می خواهید ، می توانید از اولین گیاهانی که به آنها اشاره کردیم استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: